luns, 23 de abril de 2018

MARTES 10 DE ABRIL 2018: PRIMERA SESIÓN EN LSC BANDO



Unha vez que chegamos ao local tivemos que esperar uns minutos a que os nenos e nenas acabasen  de  merendar. Atopámonos  con  sete  nenos  e  nenas  de idades semellantes, sendo dous deles irmáns. Este tempo serviunos tamén para poñernos en situación e organizarnos realmente xa que íamos un pouco a cegas.

Comezamos cun par de xogos de presentación, que levamos a cabo Alicia e Alba. En primeiro lugar sentámonos en círculo e puxemos en práctica “o bingo de presentación”. Este xogo consistía en darlle a cada un dos presentes, tanto aos nenos coma nós, os adultos, unha tarxeta de cartolina na que cada quen debería escribir o seu nome. Unha vez escrito os participantes tiñan que devolver as tarxetas a quen dirixe o xogo, que acto seguido lles daría a cada un unha cuartilla de papel na que se escribirían os nomes de todos,  incluíndo  o  propio.  Así  pois,  cando  todos  estamos listos  entra  no  círculo  un obxecto, os integrantes do círculo deberán irse pasando o obxecto, pero no momento en que a persoa que dirixe o xogo da una palmada a persoa que se atopa en posesión de dito obxecto deberá parar de pasar este para dicir o seu nome e a cousa que máis lle gusta facer. O resto deberá buscar o nome desa persoa na lista que fixo na cuartilla e tachalo.

Unha vez tachados todos os nomes pasaremos ó seguinte xogo “quen é quen”. Para a súa realización devolverémoslle aos participantes as tarxetas de cartolina iniciais, nas que escribiron os seus nomes, que o faremos de xeito aleatorio de modo que cada un terá unha tarxeta que non lle corresponde. O que debe facer cada participante é levantase do círculo e buscar a persoa que lle corresponde para devolverlla.

Unha vez finalizados os xogos podemos dicir que os nenos se aprenderon os nomes dos seus  compañeiros  e  tamén  os  nosos,  ou  polo  menos  recordáronos  durante  a  nosa estancia. Ademais isto serviu para darnos a coñecer e romper o xeo.

Acto seguido, erguemonos e formamos un semicírculo para comezar a estirar e quentar, como antes de calquera exercicio físico. Centrámonos, na cabeza e o colo, brazos, pernas e pés. Despois, fixemos un pequeno exercicio co que comparar entre agudo e grave ou baixo e alto, simulando un cohete, a caída dun precipicio ou unha rá, entre outros.

Deseguido, comezamos a explicarlles o que era o diafragma, que se utiliza para cantar moito tempo e non poñerse afónicos. A nena máis maior colaborou moito no exercicio porque coñecía a escala musical, así que nos colocamos e puxémonos a cantar a escala.

Isto serve para a próxima sesión na que, sabido isto, intentaremos que poñan interés en aprender a canción de Aldeíña de Bornais. Posiblemente, xogaremos cos recordos ou vinculándoo aos nosos avós.

O que coidamos facer na parte de percusión foi elaborar unha pequena introducción onde chegamos a relacionar os son co noso propio corpo e, posteriormente, con instrumentos de percusión xa establecidos como poden ser os bongós.

Así, nesta   primeira  sesión,  acadamos o obxectivo de  motivar  aos  nenas e nenas  abrindo esta  pequena ventá  un pouquiño.
       




Ningún comentario:

Publicar un comentario